wiThout mE

Wednesday, April 22, 2009

keluhan rasa~~

Pejam celik, pejam celik, da dekat setahun aku kat sini
Dah lama tak ku coret kan apa yang terbuku dihati
Melalui tanpa pasti
Banyak pengalaman yang di lalui
Hampir tak tau ape sebenarnya yang nak di tujui
Ke kiri salah, kanan pun diragui
Ape yang akan terjadi nanti??
Adakah aku akan terus menanti,
menanti perhubungan yang tak pernah nak di terokai
Adakah aku yang rugi??
entahlah..
Mungkin ada hati yang akan dilukai,
benarkah ini takdirku
Menyintai tanpa di cintai
Mencari apa yang di ingini
Tapi tak pernah jumpa dengan apa yang di hajati
Ya allah, adakah ini takdirku
Takdir yang aku sendiri tak pasti akan kebenaran nya
Hidup tanpa arah
Arah yang aku sendiri tak tahu dimana hala tuju nya
Tak pernah terfikir
Tak pernah terlintas
Tak pernah sekalipun aku rasa
Semua yang terjadi tanpa aku pinta
Hati ku sering berbalah
Adakah aku yang salah memilih jalan ini
jalan yang terlalu berliku
jalan yang aku sendiri tak tahu akan kebenarannya
Pening aku fikirkan
Tak kira apa yang terjadi akan ku teruskan niat ku
Tanpa ku toleh ke kiri dan kanan
tanpa ku ingati masa lampau
Tanpa mengecewakan hati insan yg ku syg
adakah aku akan temui penghujung kisah ini?
kebenaran yang aku sendiri tak tahu
Akan ku tunggu hari yang tak pasti
Hari yang akan mengubah segala apa yang ku takuti
Semoga tuhan memberkati apa yang dihajati
Amin~~

1 Comments:

At June 12, 2009 at 10:44 PM , Blogger Tisyabeequeen said...

Salam Watie...
Amboiiii dah tak hingat kami kat sini yeee... alih2 abang dia je yg datang kat opis ni...hehe...bila plak watie nak lawat kami yang duk kat opis yang mcm 'sepital sikit giler' ni? hehehe...neway, akak ghinddduuu dgn watie...si budak nakal! :P Surely kak noor pun ghindu gak kat watie...dah kawin lom?? haha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home